کد خبر 4976
۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

مطهری:

تا درباره همه چیز توافق صورت نگیرد، درباره هیچ چیز توافق نشده است

تا درباره همه چیز توافق صورت نگیرد، درباره هیچ چیز توافق نشده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

به گزارش نمایندگان ما، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«آمریکا و طرف‌های غربی بدانند جمهوری اسلامی ایران بر یک توافق خوب و فوری تاکید دارد و مذاکره کنندگان ما در دولت سیزدهم با هوشیاری، تجربه تلخ از اعتمادهای گذشته به آمریکا و طرف‌های غربی، ایستادگی بر رعایت خطوط قرمز، خوش بینی به آینده مذاکرات و جدیت عینی و مشهود برای رسیدن به توافق خوب تلاش می کنند.

اما، تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.»

در حال حاضر دور هشتم مذاکرات تیم دیپلماسی کشورمان با طرف‌های غربی و اروپایی در رابطه با رفع تحریم‌ها علیه کشورمان در وین پایتخت اتریش ادامه دارد.

روز گذشته (یکشنبه ۱ اسفند) حسین امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار کرد و در خصوص مذاکرات رفع تحریم های ایران در وین گفت: گفتگوها در وین به نقطه ای رسیده است که نیازمند اتخاذ تصمیمات سیاسی طرف غربی برای رسیدن به توافق هستیم و در این راستا سه کشور اروپایی به ویژه باید به نقش خود به عنوان اعضای برجام‌ توجه نمایند و تلاش کنند حقوق و منافع مشروع ایران رعایت شود.

انتهای پیام

کد خبر 4976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =