کد خبر 5004
۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

فروردین مطرح کرد

حمایت مجلس از ورزش ملی در بُعد قانونگذاری

حمایت مجلس از ورزش ملی در بُعد قانونگذاری

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به عزل عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: در نشست امروز با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز اعلام آمادگی کردیم تا در جهت حمایت از ورزش ملی کشور، در بُعد قانون گذاری اقدامات لازم را پیش ببریم.

به گزارش نمایندگان ما، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی که به همراه احسان قاضی زاده هاشمی در فدراسیون فوتبال حاضر شد و پس از دیدار با اعضای هیات رئیسه این فدراسیون دیدار کرد، گفت: بر اساس تکلیف و علاقه‌ای که به ورزش وجود دارد به خصوص به فوتبال و با دعوت اعضای هیات رئیسه به فدراسیون فوتبال رفتیم. صحبت‌هایی پیرامون فوتبال صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در این نشست مباحث خوبی مطرح شد، افزود: ما نیز به عنوان مجلس، اعلام آمادگی کردیم تا در جهت حمایت از ورزش ملی کشور، در بُعد قانون گذاری اقدامات لازم را پیش ببریم.

فروردین در خصوص عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال هم گفت: وقتی هیات رئیسه بر اساس رای مجمع انتخاب می‌شود خودش را در قبال مردم و مجمع مسئول می‌داند. این اتفاق یک پیام بسیار واضح به همه فدراسیون‌ها و اعضای مجمع و هواداران فوتبال بود که اگر به ما اعتماد کردید نگران نباشید تا جایی که منافع ملی در کار است از فرد منتخب حمایت می‌کنیم.

قانون برای هیچکس رنگی نیست

وی در واکنش به بحث خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع استقلال که این روزها خبرساز شده است و تلاش باشگاه استقلال برای حل این موضوع تاکید کرد: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال این روزها اتفاقی را رقم زد (عزل شهاب الدین عزیزی خادم) که کل جامعه از این اتفاق خوشحال هستند، هیات رئیسه نشان داد با کسی عقد اخوت نبسته است.

فروردین ادامه داد: بنابراین سئوالی که مطرح می‌شود، بر می‌گردد به اینکه در بالاترین نهاد قانون گذاری خودمان را مکلف می‌دانیم که در اجرای قانون همه مسائل برای ما مشترک است و قانون رنگی نیست که امروز بگوییم فلان بازیکن مشکل دارد و چشممان را ببندیم یا فلان روز چشممان را باز کنیم. تمام ارکان نظام وظیفه، قانون را به درستی وضع و اجرا می‌کنند.

انتهای پیام

کد خبر 5004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =