کد خبر 5276
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

جوکار:

ائتلاف ضدایرانی جبهه عربی-عبری محکوم به شکست است

ائتلاف ضدایرانی جبهه عربی-عبری محکوم به شکست است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد تاکنون اقدامات ضدایرانی زیادی از سوی دشمنان ایران انجام شده اما هیچکدام نتوانسته موجب استحکام پیوند میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی شود.

به گزارش نمایندگان ما، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضدایرانی در خلیج فارس، گفت: متاسفانه اسرائیل غاصب و برخی کشورهای عربی منطقه توافقاتی در عرصه اقتصادی، تجاری و حتی دفاعی انجام داده اند که این امر در این راستا محسوب می شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با پیگیری عادی سازی روابط، درصدد نادیده گرفتن آرمان های فلسطین است، اظهار کرد: همچنین ایجاد ائتلاف علیه کشورمان در خلیج فارس در راستای دامن زدن به سیاست ایران هراسی و شیعه هراسی در منطقه تلقی می شود.

وی با بیان اینکه جبهه عربی-عبری در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده لذا سران آنها آنهاعصبانی هستند، ادامه داد: باید اذعان کرد تاکنون اقدامات ضدایرانی زیادی از سوی دشمنان ایران انجام شده اما هیچکدام نتوانسته موجب استحکام پیوند میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه تجربه نشان داده ائتلاف ها دارای اثربخشی نیست و به نوعی رویکرد سیاسی دارد، افزود: بنابراین کشورهای یادشده بازنده اصلی این بازی خواهند بود. ایران بازیگر اصلی در منطقه بوده و آنها نمی توانند با کشورمان مقابله کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه یمنی ها با دست های خالی در مقابل ائتلاف عربی ایستاده اند و توانسته اند توازن قدرت را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: بنابراین به سران این کشورها توصیه می شود از بدعهدی آمریکایی ها در راستای حمایت نظامی از برخی دولت ها درس عبرت بگیرند زیرا چنین رویکردی در رژیم غاصب صهیونیستی نیز وجود دارد.

انتهای پیام

کد خبر 5276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =