کد خبر 4898
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵

روند احداث بیمارستان ایرانیان شهرجدید پرند بررسی شد

روند احداث بیمارستان ایرانیان شهرجدید پرند بررسی شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، صنعتی و بهداشتی شهرجدید پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیک زادثمرین بعدازظهر امروز (چهارشنبه، ۲۷ بهمن ماه) به منظور بازدید نظارتی از روند اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، صنعتی و بهداشتی شهرجدید پرند شهرستان رباط کریم وارد این منطقه شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ابتدا از پروژه‌ تصفیه خانه پرند بازدید کرد؛ این پروژه عمرانی در ۲ فاز طراحی شده که فقط فاز نخست آن به بهره‌برداری رسیده و با نصب دستگاه های مورد نیاز، فاز دوم نیز در مدار قرار خواهد گرفت.

در ادامه، بازدید از شهرک‌های صنعتی پرند در دستورکار نیک‌زاد قرار داشت. در جریان این بازدید نایب رییس قوه مقننه در مجموعه ایران ترانسفو ری حضور یافت و از نزدیک با مشکلات این کارخانه قرار گرفت.

گفتی است، ۵۴۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در مجموعه ایران ترانسفو ری مشغول به کار هستند که با تامین نقدینگی برای راه اندازی بخش فوق توزیع، میزان شاغلان در این مجموعه افزایش خواهد یافت.

همچنین بازدید از پروژه مترو و ریل باس نیز از دیگر دستور کاری نایب رییس مجلس شورای اسلامی بود.

خط مترو مذکور دارای سه فاز بوده که تاکنون ۲ فاز آن از ایستگاه شاهد تا فرودگاه امام خمینی (ره) افتتاح شده اما فاز ۳ که مربوط به شهر پرند است همچنان باقی مانده است.

در صورت تامین اعتبار بیش‌از دو هزار میلیارد تومانی، خط متروی یاد شده به طول ۵۶ کیلومتر تکمیل خواهد شد.

بر اساس گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از بیمارستان ایرانیان و پلی کلینیک شهید سلیمانی نیز در سفر نظارتی یک روزه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرجدید پرند شهرستان رباط کریم بازدید شد.

این پروژه خدماتی-بهداشتی دارای ۹۶ تختخواب بوده و تا پایان سال بخش کلینیک های تخصصی آن افتتاح خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 4898

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =