کد خبر 5366
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

موسوی:

رئیس جمهور بعد از ۷ ماه یک خانه‌تکانی جزئی در دولت انجام دهد

رئیس جمهور بعد از ۷ ماه یک خانه‌تکانی جزئی در دولت انجام دهد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی،گفت: توصیه دلسوزانه به رئیس جمهور این است که بعد از حدود ۷ ماه، یک خانه‌تکانی جزئی انجام داده و چند وزیر پرحاشیه را که عملکردشان با اهداف و تفکرات رئیس جمهور محترم و انقلابی در تضاد است، از قطار دولت پیاده کند.

پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: از مقام معظم رهبری بابت توجه ویژه به موضوع اشتغال، کارآفرینی و شرکتهای دانش‌بنیان صمیمانه قدردانی می‌کنم. کاش این بار شعار سال به جای گیرافتادن در باتلاق همایش، بنر، توئیت، مصاحبه و نگارش کتاب، به عرصه عمل وارد شود. 

وی خطاب به نمایندگان افزود: بیکاری، معیشت ، سرخوردگی جوانان، رکود اقتصادی طولانیمدت و بحران منابع طبیعی، پنج چالش بزرگ اقتصاد ایران است که باید در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه قرار گیرد. این زخم ها اگر بهبود نیابد، مردم را نسبت به پیشرفت و احیای اقتصاد ایران، دلسرد و ناخشنود می‌کند.  

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با گذشت شش ماه از استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی، شاهد تغییر یک رئیس دولتِ خانه‌نشین و اشرافی با یک رئیس جمهور دونده، پرتلاش و مردمی هستیم. با تدبیر رئیس جمهور، توجه ویژه به محرومین و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جایگزین مذاکرات صرف با کدخدا شده است.

موسوی لارگانی ادامه داد: یکی از وجوه اقبال مردم به آقای رئیسی، مردمی و ساده‌زیست بودن ایشان، حضور میدانی و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک بوده که باعث افزایش امید مردم شده است، اما حضور دو سه نفر عنصر نفوذی در کابینه، همچون لکه سیاهی این همه اقدام درخشان را تحت‌الشعاع حواشی قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: توصیه دلسوزانه به رئیس جمهور این است که بعد از حدود ۷ ماه، یک خانه‌تکانی جزئی انجام داده و چند وزیر پرحاشیه که عملکردشان با اهداف و تفکرات رئیس جمهور محترم و انقلابی در تضاد است را از قطار دولت پیاده کند تا مجلس براساس وظیفه قانونی و شرعی خود مجبور به استیضاح نشود. بعنوان مصداق تاکید می کنم استمرار وزارت آقایان فاطمی امین و عبدالملکی به تنهایی برای زمین زدن دولت کافی است. 

انتهای پیام

کد خبر 5366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =