کد خبر 5379
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

محبی:

مجلس مانع دولت برای واردات خودرو نمی شود

ما موضوع واردات خودرو را رها نخواهیم کرد
مجلس مانع دولت برای واردات خودرو نمی شود

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما معتقدیم که علی رغم اینکه موضوع واردات خودرو از بودجه حذف شده است، اما دولت خودش می‌تواند در این زمینه تصمیم بگیرد و مجلس مانعی برای تصمیم‌گیری دولت جهت واردات خودرو نیست.  

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: ما معتقدیم که علی رغم اینکه موضوع واردات خودرو از بودجه حذف شده است، اما دولت خودش می‌تواند در این زمینه تصمیم بگیرد و مجلس مانعی برای تصمیم‌گیری دولت جهت واردات خودرو نیست.  

وی افزود: واردات خودرو برای تنظیم بازار و برای اینکه بتوانیم مدل‌های بهتری از خودروهای هیبریدی و کم مصرف را در کشور داشته باشیم، ضروری است.  

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: واردات خودرو ضربه‌ای به تولید داخلی نمی‌زند و حتی تولیدکنندگان داخلی را وادار می‌کند که تغییرات اساسی و بنیادی در تولید خودرو ایجاد کنند و به سمت کیفی سازی بروند.  

محبی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر خواهند بود و ما موضوع واردات خودرو را رها نخواهیم کرد. حل مشکل خودرو یکی از مطالبات اصلی مردم است و باید پرونده مشکلات خودرو در مجلس یازدهم بسته شود.

انتهای پیام

کد خبر 5379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =