کد خبر 5516
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

اختصاصی نمایندگان ما؛

طرح جدید "شفافیت" با امضای ۲۰۰ نماینده مجلس تقدیم هیأت رئیسه شد/ الزام شفافیت برای همه دستگاه‌ها

طرح جدید "شفافیت" با امضای ۲۰۰ نماینده مجلس تقدیم هیأت رئیسه شد/ الزام شفافیت برای همه دستگاه‌ها

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس گفت: طرح جدید شفافیت با امضای حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس به هیئت‌رئیسه تقدیم شد.

حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما، اظهار داشت: در جلسه روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ فروردین مجلس شورای اسلامی، طرح جدید شفافیت با امضای حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس به هیئت‌رئیسه تقدیم شد.  

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس جزئیات بیشتری در مورد طرح جدید شفافیت ارائه کرد و در تشریح آن ابراز داشت: در طرح جدید، علاوه بر نمایندگان مجلس، باید تمام دستگاه‌های اجرایی، هیئت وزیران، شوراهای شهر و روستا، شورای عالی استان‌ها، مجمع تشخیص، قوای سه‌گانه، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی مانند شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات و نظایر آن مصوبات خود را شفاف اعلام کنند و در معرض دید عموم قرار دهند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس با تاکید بر اینکه بسیاری از مسائلی که در مجلس مطرح و بحث و بررسی می‌شود به سمع و نظر مردم می‌رسد خاطرنشان کرد: دیدگاه مجلس این است که زمینه باید به گونه‌ای فراهم شود تا اطلاعات مربوط به فعالیت دستگاه‌ها به همراه مذاکرات و تصمیمات آن‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 5516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =