کد خبر 9416
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

صفری ملک میان مطرح کرد

لزوم خروج ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روحیه روزمرگی و به روزرسانی دستگاه‌ها

لزوم خروج ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روحیه روزمرگی و به روزرسانی دستگاه‌ها

نماینده املش و رودسر در مجلس گفت: در بسیاری اوقات رفع موانع اجرای پروژه‌ها که ضرر عدم رفع آن به مردم می‌رسد به رایزنی در سطح کلان نیاز ندارد و اگر فقط رؤسای ادارات ما هماهنگی و همپوشانی لازم را داشته باشند مشکلات حل و فصل می‌شوند.

محمد صفری ملک میان نماینده املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، خروج ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روحیه روزمرگی را خواستار شد و ضمن تاکید بر لزوم به روزرسانی دستگاه‌ها عنوان کرد: طبق بررسی که انجام دادم برخی ادارات و رؤسای آنها هیچ برنامه‌ای برای خود تدوین نکرده‌اند تا در مسیر آن حرکت کنند و متاسفانه عدم پالایش در این حوزه در مدیران ما وجود دارد که باید این ضعف نیز حتما ترمیم شود.

وی با تاکید بر اینکه معضل تعارض منافع بر کشورمان حاکم شده و هر اداره‌ای به جای حل مسئله جهت منفعت عمومی تنها به دنبال منافع درون سازمانی خود است تصریح کرد: در بسیاری اوقات رفع موانع اجرای پروژه‌ها که ضرر عدم رفع آن به مردم می‌رسد به رایزنی در سطح کلان نیاز ندارد و اگر فقط رؤسای ادارات ما هماهنگی و همپوشانی لازم را داشته باشند مشکلات حل و فصل می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس دخالت‌های بی‌مورد برخی اشخاص در فضای اداری شهرستان رودسر را هم مورد انتقاد قرار داد و اضافه کرد: هدف ما مچ گیری نیست و نمی‌خواهیم تنها ایرادات را بازگو کنیم بلکه همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و موظفیم اشکالات و نواقص را در هر شکلی که وجود دارد متذکر بشویم.

صفری ملک میان تقویت ارتباطات بین دستگاهی را خواستار شد و ابراز داشت: بدون شک هر رئیس اداره‌ای که ارتباطات قوی‌تری با نماینده داشته باشد میتواند سهم خود را از جذب اعتبارات، به ویژه اعتبارات ملی افزایش دهد که این امر نهایتا به نفع مردم دو شهرستان رودسر و املش خواهد بود.

وی با بیان اینکه هرگز به دنبال منافع سیاسی و جناحی نبوده است خاطرنشان کرد: برای احقاق حق مردم با کسی تعارف نداشته و ندارم از طرفی برای ارتقا شاخص‌های دو شهرستان رودسر و املش از هیچ تلاشی مضایقه نمیکنم.

انتهای پیام

کد خبر 9416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =