کد خبر 5602
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

احمدی:

ما باید به عنوان وکلای ملت با مردم رو راست باشیم/ مسئولیت رأی خود را بپذیریم

ما باید به عنوان وکلای ملت با مردم رو راست باشیم/ مسئولیت رأی خود را بپذیریم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به عنوان وکلای ملت با مردم رو راست باشیم و اگر جایی رای نادرستی دادیم مسئولیت آن را به عهده بگیریم و انتقاد پذیری باشیم.

محمد رضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس طرح شفافیت را دوباره امضا کردند و آن را به مجلس ارجاع دادند بنده هم یکی از همین نمایندگان بودم که با این طرح موافقت کردم.

وی بیان کرد: وقتی شفافیت صورت بگیرد اعتماد عمومی افزایش پیدا خواهد کرد و رای و نظر هر نماینده به صورت علنی اعلام خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: یک نماینده وقتی میخواهد رای خود را بدهد باید آن را شفاف کند و به صورت عمومی بیان کند حال شاید این نظر به کام همه خوش نیاید اما به نظر بنده انسان باید فقط از خدا بترسد و از  دیگران نترسد.

احمدی بیان کرد: این که نمایندگان رای خود را شفاف دهند به نظر بنده به نفع آنها است و گفتن دلیل هر نماینده برای رای خود اعتماد را افزایش می دهد.

وی افزود: هرکس با مردم رو راست و صادق باشد چه ارکان دولتی و چه نمایندگان به نفع خود او هست و اعتماد عموم مردم نسبت به ارکان دولتی افزایش پیدا خواهد کرد.

احمدی در آخر بیان کرد: ما باید به عنوان وکلای ملت با مردم رو راست باشیم و اگر جایی رای نادرستی دادیم مسئولیت آن را به عهده بگیریم و انتقاد پذیری باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 5602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانیالی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    0 0
    لطفا ازمون استخدامی اموزش پرورش رایکم عقب بندازید ممنون