کد خبر 5655
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

حسینی:

نمایندگان خوزستان به هیچ وجه زیر بار اجرای طرح‌های انتقال آب نمی‌روند

نمایندگان خوزستان به هیچ وجه زیر بار اجرای طرح‌های انتقال آب نمی‌روند

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نمایندگان خوزستان به هیچ وجه زیر بار اجرای طرح‌های انتقال آب و احداث سد مارون ۲ نمی‌روند.

به گزارش نمایندگان ما، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری جلسه جمعی از نمایندگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر نیرو نوشت:

«در این جلسه بر غیر کارشناسی و غیر منطقی بودن طرح‌های انتقال آب -که به تازگی زمزمه‌هایی از آن در وزارت نیرو شنیده شده- شامل بهشت آباد، آبگیری طرح گلاب و احداث سد مارون ۲ که برای ۲ استان آسیب‌های بسیار زیادی دارد، تاکید شد.

وزیر نیرو اعلام کرد اجرای طرح‌های مذکور متوقف خواهد شد، با این وجود کماکان نمایندگان ۲ استان پیگیر این موضوعات حساس خواهند بود. همچنین وزیر نیرو پیشنهاد داد جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت نیرو و نمایندگان خوزستان، چهارمحال بختیاری و اصفهان برای بررسی موضوع برگزار شود.

نمایندگان خوزستان به هیچ وجه زیر بار اجرای این طرح‌ها به ویژه طرح سد مارون ۲ که برای شهرستان‌های پایین دست بسیار مضر است و آسیب به زمین‌ها را تشدید می‌کند، نخواهند رفت و به مسئولین کشوری و سران سه قوه موضوع را منتقل خواهیم کرد که جلوی اجرای این طرح‌ها گرفته شود.»

حسینی همچنین در صفحه شخصی خود در توئیتر نیز نوشت:

«مسئولیتهای اجتماعی فقط متوجه شرکت ها و کارخانجات خصوصی نیست. سازمان آب و برق خوزستان در قبال سازه ها، کانالها و تاسیساتی که در شهرستان های باوی، حمیدیه و کارون دارد چه خدماتی می دهد؟ این موضوع را از وزارت نیرو پیگیری می کنیم.»

طی روزهای اخیر میزان ریزگردها و گرد و غبار در شهرهای استان خوزستان افزایش داشته و مشکلاتی را برای مردم این مناطق ایجاد کرده است.

انتهای پیام

کد خبر 5655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =