کد خبر 5659
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

شاوردیان:

رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می‌فهمد

رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می‌فهمد

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: تجربه بیش از ۷۰ سال گذشته نشان داده که رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می‌فهمد و نمی‌تواند روابط دیپلماتیک با آن وارد شد.

به گزارش نمایندگان ما، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم در سطح منطقه و جهان علیه ملت فلسطین راهی جز مقاومت مسلحانه برای فلسطینیان باقی نگذاشته است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در بیش از ۷۰ سالی که از اشغال فلسطین گذشته نشان داده که به هیچ یک از اصول دیپلماتیک و مسائلی از این قبیل پایبند نیست و حامیان این رژیم هم در هر اجلاسی برنامه‌شان بر این بوده تا زمینه را برای زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها بیش از پیش فراهم آورند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: کشورهای عربی که به عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند، بدانند که این اقدامات آنها محکوم به شکست است.

شاوردیان خاطرنشان کرد: تجربه بیش از ۷۰ سال گذشته نشان داده که رژیم صهیونیستی فقط زبان مقاومت را می‌فهمد و نمی‌تواند روابط دیپلماتیک با آن وارد شد.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در پایان گفت: مردم فلسطین برای حفظ سرزمین خود تنها راه مقاومت مسلحانه را باید در دستورکار خود قرار دهند؛ چراکه راه دیگری برای این کار وجود ندارد.

انتهای پیام

کد خبر 5659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =