کد خبر 567
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

حاجی پور:

وزرای پیشنهادی راه و ارشاد برنامه‌ خود را در کمیسیون آموزش تشریح کردند

وزرای پیشنهادی راه و ارشاد برنامه‌ خود را در کمیسیون آموزش تشریح کردند

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از حضور وزاری راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست بعد از ظهر امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، در تشریح نشست بعد از ظهر امروز (دوشنبه 25 مرداد ماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برگزار شد، عنوان کرد: درجلسه با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی به اهمیت حوزه فرهنگ اشاره و برنامه‌های جامع و کلان خود را ارائه کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نیز به ظرفیت‌های غنی فرهنگی کشور اشاره داشته و از وزیر پیشنهادی خواستند در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس، ارتباط بیشتری با کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری داشته باشد.

وی اضافه کرد: در بخش دوم نشست بعد از ظهر امروز، جلسه‌ای با رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی داشتیم که وی برنامه‌های خود را برای ساخت مسکن به ویژه برای اقشار محروم و همچنین توسعه راه های کشور بیان کرد.

حاجی پور یادآور شد: اعضای کمیسیون نیز به موضوع توسعه خطوط ریلی و حل مشکلات در حوزه مسکن و تامین آن برای اقشار مختلف مردم تاکید داشتند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: موضوع امنیت راه های کشور نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که مورد تاکید نمایندگان مجلس بود. همچنین در این نشست مطرح شد که با توجه به سوابق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل دریایی و همچنین وزارت نفت، انتظار می رود وی بتواند بسترسازی لازم برای توسعه بخش حمل و نقل را داشته باشد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =