کد خبر 972
۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

حاجی‌پور:

کمیسیون آموزش نحوه بازگشایی مدارس را بررسی می‌کند

کمیسیون آموزش نحوه بازگشایی مدارس را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره احتمال بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: قرار است این موضوع در جلسات هفته آینده کمیسیون بررسی شود.

به گزارش نمایندگان‌ما، رضا حاجی‌ پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصمیم گیری ها در خصوص بازگشایی یا ادامه تعطیلی مدارس در شرایط کنونی کرونایی کشور گفت: در این دوساله که شاهد شیوع کرونا ویروس در کشور بودیم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با مسئولان این حوزه اعم از وزارت خانه های علوم، آموزش و پرورش، بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا در جهت حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان، معلمان و اساتید جلسات مختلفی را برگزار کرده و بررسی های لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه نتیجه این بررسی ها در سال گذشته تحصیلی، ممانعت از بازگشایی مدارس و جایگزینی آموزش از راه دور از طریق فضای مجازی بود، تصریح کرد: احساس می کنم هنوز زیرساخت های لازم برای آموزش حضوری آماده نشده است، هر چند معتقدم که آموزش ها باید به صورت حضوری باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس  با بیان اینکه متاسفانه در شرایط کنونی دانش آموزان ما به جهت شیوع این ویروس مورد ظلم قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: به هرشکل آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کند.

حاجی پور در پایان اضافه کرد: هنوز تصمیمی در خصوص بازگشایی مدارس اتخاذ نشده است، قرار است هفته آینده در کمیسیون آموزش در خدمت مسئولان این حوزه باشیم تا برای بازگشایی مدارس تصمیم گیری شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 972

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =