کد خبر 5670
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

بیگی نژاد:

امنیت کشورهای منطقه در گرو ضدیت با رژیم صهیونیستی است

امنیت کشورهای منطقه در گرو ضدیت با رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت کشورهای منطقه در این است که بر ضد اسرائیل موضع گیری کنند و هیچ گونه نگاه مثبتی نسبت به آن نداشته باشند.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی نمایندگان ما، با تشریح مبانی حمایت ایران از مردم فلسطین گفت: از ابتدای تأسیس رژیم صهیونیستی روز به روز و پیوسته به ملت فلسطین ظلم شده است لیکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام امام مبنی بر جمعه پایانی ماه رمضان به عنوان روز قدس، ایده حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم مجددا زنده شد.

وی با تأکید بر اهمیت وافر روز قدس افزود: اگر نبود این حرکت روز قدس ای بسا کلا فلسطینی هم تا الان باقی نمانده بود و این مسئله دیگر وجود نداشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: اگر چنانچه از فلسطین حمایت بشود و علیه فلسطین موضع گیری شود این اقدام امنیت کشورهای منطقه را تامین خواهد کرد، چرا که میبینیم که از ابتدای تاسیس تا به حال رژیم اشغالگر یک مجموعه کوچکی بوده که روز به روز درصدد توسعه طلبی بوده است و اگر در زورگویی های خود پیروز می شدند امنیت تمامی کشورهای اسلامی را بیشتر از آنچه که مشاهده می کنیم مورد تهدید قرار می دادند. بنابراین اگر این رژیم بزرگتر و قدرتمندتر میشد دامنه تهاجم آن هم هر روز بیشتر و وسیع تر می شد.

نماینده مردم ملایر در پایان با امنیت زا خواندن روز قدس برای کشورهای منطقه گفت: لذا اگر میگوییم روز قدس باید گرامی داشته شود این نه صرفاً برای ایران بلکه برای تامین امنیت دیگر کشورهای منطقه هم می باشد.

انتهای پیام

کد خبر 5670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =