کد خبر 5854
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

اکبری:

قانون جدید معادن در دستور کار مجلس است/ در دولت جدید امورات هدفمندتر در حال سازماندهی است

قانون جدید معادن در دستور کار مجلس است/ در دولت جدید امورات هدفمندتر در حال سازماندهی است

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قانون جدید معادن در مجلس در دست اقدام است ، از بخش خصوصی برای حضور در جلسات دعوت کردیم بنابراین عزیزان می‌توانند نظر خود را به ما منتقل کنند.

به گزارش نمایندگان ما، عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران گفت: برخی از دوستان وزارت صمت می گویند انرژی دست آن ها نیست عوارض که دست شماست! برطرف کردن این مشکلات برعهده ی دولت است، این موانع باید توسط دولت برطرف شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اقدام مجلس برای قانون جدید معدن خبر داد و گفت: قانون جدید معادن در مجلس در دست اقدام است ، از بخش خصوصی برای حضور در جلسات دعوت کردیم بنابراین عزیزان می‌توانند نظر خود را به ما منتقل کنند.ما در قانون بی‌ثباتی کمتری داریم و آنچه هست در اجرای دستور العمل‌ها است.

اکبری تالارپشتی بابیان اینکه بخش خصوصی نباید تسلیم تصمیمات غلط شود گفت: انرژی مزیت ماست. از بخش خصوصی انتظار داریم که مطالباتش را به صورت حرفه‌ای و تخصصی پیگیری کند. مطالبه‌گری حرفه‌ای را باید روز به روز تقویت کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم امورات هدفمندتر در حال سازماندهی است و مدیران فعال در حوزه معدن در حال اکتشافات عمیق هستند. برای عمران، آبادی و ساخت کشور بدون نیاز به بودجه دولتی، از جیب مردم و سرمایه گذاران می‌توانیم کشور را آباد کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 5854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =