کد خبر 6214
۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

شهریاری:

داروخانه ها از طریق بیمه دی دارو را به جانبازان و ایثارگران عرضه نمی کنند

شکایات فراوانی از سوی جانبازان مبنی بر عدم دریافت داروهای ضروری از طریق بیمه رسیده است
داروخانه ها از طریق بیمه دی دارو را به جانبازان و ایثارگران عرضه نمی کنند

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری اعلام کرد که بدهی سنگین بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه دی و به تبع آن بدهی سنگین بیمه دی (بالغ بر ۳ همت) به داروخانه های سراسر کشور مخصوصا در استان‌های خراسان رضوی و خوزستان و... علت اصلی عدم عرضه دارو از سوی داروخانه ها به جانبازان و ایثارگران عزیز از طریق بیمه دی است.

به گزارش نمایندگان ما، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری اعلام کرد که بدهی سنگین بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه دی و به تبع آن بدهی سنگین بیمه دی (بالغ بر ۳ همت) به داروخانه های سراسر کشور مخصوصا در استان‌های خراسان رضوی و خوزستان و... و. علت اصلی عدم عرضه دار و از سوی داروخانه ها به جانبازان و ایثارگران عزیز از طریق بیمه دی است.

 متن این نامه به شرح زیر است:

«حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ضمن گرامیداشت یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به استحضار می‌رساند: شکایات فراوانی از سوی ایثارگران و جانبازان محترم مبنی بر عدم امکان دریافت داروهای ضروری درمانی خود از طریق بیمه درمانی واصل گردیده که به شدت موجب نگرانی است و پیگیری های اعضای محترم کمیسیون بهداشت و درمان و همچنین کمیته ویژه غذا و دارو در زمینه یافتن علت این امر به این دلالت نمود که بدهی سنگین بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه دی و به تبع آن بدهی سنگین بیمه دی (بالغ بر ۳ همت) به داروخانه های سراسر کشور مخصوصا در استان‌های خراسان رضوی و خوزستان و... . علت اصلی عدم عرضه دار و از سوی داروخانه ها به جانبازان و ایثارگران عزیز از طریق بیمه دی می‌ ‌باشد.

بدیهی است دستور صریح و کارگشای حضرتعالی در این زمینه خاصه با شناختی که ازعنایت دیرینه جنابعالی به این مقوله وجود دارد می تواند رافع مشکلات کنونی و موجب رضایتمندی هرچه بیشتر جامعه شریف و خدوم ایثارگری باشد.

مزید توفیقات آن مقام عالی را از درگاه خدای سبحان مسئلت دارم.»

انتهای پیام

کد خبر 6214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =