کد خبر 8997
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

پاک فطرت:

دولت توجه بیشتری به معیشت و مشکلات بازنشستگان لشگری و کشوری داشته باشد

دولت توجه بیشتری به معیشت و مشکلات بازنشستگان لشگری و کشوری داشته باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس اسلامی با بیان اینکه توجهی به بازنشستگان به ویژه لشگری و کشوری نمی شود، گفت: دولت باید توجه بیشتری به معیشت و مشکلات همه مردم به ویژه بازنشستگان لشگری و کشوری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه)  در تذکری شفاهی گفت: از حافظان امنیت که شب و روز از جان و مال مردم دفاع می کنند، تشکر و قدردانی می کنم. انتظار می رود رئیس جمهور توجه بیشتری به این قشر زحمتکش کند. امروز حقوق پرسنل نیروی انتظامی از تمام اقشار دیگر جامعه کمتر است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: توجهی به بازنشستگان به ویژه لشگری و کشوری نمی شود. دولت باید توجه بیشتری به معیشت و مشکلات همه مردم به ویژه بازنشستگان لشگری و کشوری داشته باشد.

وی در تذکر دیگری به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: به درمان جانبازان توجهی نمی شود. مشکل درمان و داروی جانبازان و خانواده آنها روز به روز بیشتر می شود. با گران شدن دارو و عدم پرداخت بیمه ها به ویژه بیمه دی از شروع سال جاری تاکنون هیچ حق بیمه ای به آنها پرداخت نشده که رئیس بنیاد شهید باید برای حل مشکل آنها تلاش بیشتری انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل شهرهای جدید را رها کردید، چرا سازمان عمران شهر صدرای شیراز که ۳ دهه از عمر آن می گذرد و دارای شورای و شهرداری است، زمین های اطراف آن را فروخته و پول آن را به حساب وزارتخانه در تهران واریز می کند؟ این کار تضییع حقوق مردم است. این شهر دارای مشکلات بسیاری از جمله کمبود خدمات زیربنایی و روبنایی و نبود حمل و نقل عمومی است.

انتهای پیام

کد خبر 8997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =