کد خبر 6238
۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

صفری:

تنقیح قوانین مهم‌تر از قانونگذاری است

تنقیح قوانین مهم‌تر از قانونگذاری است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به اهمیت تنقیح قوانین بیش از قانونگذاری، گفت: مجلس شورای اسلامی رویکرد مناسبی نسبت به ویرایش قوانین داشته که به توصیه رهبری باید این مسیر ادامه یابد.

به گزارش نمایندگان ما، محمد صفری ملک میان نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات و توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان، گفت: در این نشست گزارشی از سوی رئیس مجلس تقدیم حضور مقام معظم رهبری شد و ایشان نیز مسائلی را مطرح کرده و به نمایندگان متذکر شدند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رهبری به تقویت دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها تأکید کردند اظهار داشت: ایشان به نوع تعاملات میان دولت و مجلس نیز تأکید داشتند که هر قوه نسبت به وظایف خود مسئولیت پذیری داشته باشد و اگر مانعی وجود دارد از سوی رؤسای قوا برطرف شود.

وی افزود: بعضا پیش می آید که در بدنه دو قوه اختلافاتی به وجود می آید که باید با تعاملات موجود آن را رفع کرده و موجب اجرای صحیح قانون شد.

صفری ملک میان در ادامه تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه ای همچنین نصایحی مبنی بر تهذب نمایندگان داشتند که باید با خودسازی، روحیه معنوی را در خود تقویت کنند و همانقدر که مسئولیت اجتماعی سنگین دارند، نسبت به معنویات نیز توجه داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع مهم تنقیح قوانین بیش از قانونگذاری، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نسبت به ویرایش قوانین اقداماتی انجام داده که رهبری تأکید کردند این موضوع ادامه یابد همچنین ایشان فرمودند قوانین خوبی طی ۲ سال گذشته در مجلس به تصویب رسیده که این مسیر باید با قدرت ادامه یابد.

انتهای پیام

کد خبر 6238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =