کد خبر 6279
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

عیسی زاده:

مجلس در جهت تامین منافع بازنشستگان به دنبال تقویت صندوق‌های بازنشستگی است

مجلس در جهت تامین منافع بازنشستگان به دنبال تقویت صندوق‌های بازنشستگی است

رییس کمیته نظارت بر عملکرد صندوق‌های بازنشستگی، از حضور مدیران جدید این صندوق‌ها و هلدینگ صباانرژی در مجلس به منظور بررسی عملکرد آنها بعد از اتمام تعطیلات مجلس خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، مهدی عیسی زاده رییس کمیته نظارت بر عملکرد صندوق‌های بازنشستگی در تشریح جزییات اقدامات کمیته نظارت بر عملکرد صندوق‌های بازنشستگی، گفت: با توجه به اینکه کمیته زمانی تشکیل شد که مدیریت صندوق‌های بازنشستگی به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده بودند، این تغییر مدیریتی مانع از این شد که بتوانیم روند سابق را در ارزیابی عملکرد مدیراین این بخش پیگیری کنیم بنابراین برای حصول نتیجه مطلوب به بررسی عملکرد مدیران ستاد این بخش پرداختیم که تغییرات زیادی در ترکیب آن ایجاد نشده و آمارهای آن قابل دستیابی بود.

نماینده مردم میاندواب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته در تهیه این گزارش بیشتر نحوه فعالیت مدیران صف مدنظر بود که هلدینگ‌ها را دربرمی گیرد بنابراین یک فرصتی به مدیران جدید دادیم ضمن اینکه قرار شد در اولین دوشنبه بعد از اتمام تعطیلات مجلس نشستی با مدیران سازمان بازنشستگی و هلدینگ صباانرژی داشته باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده بود پیرامون عملکرد مدیران اسبق این بخش بود بنابراین نتایج قابل ارائه در صحن نبود چراکه باید گذشتگان را مقصر می‌دانستیم در حالیکه ما به دنبال مچ‌گیری نیستیم و در جهت اجرای صحیح قانون و اصلاح عملکرد مدیران این بخش به منظور تامین منافع بازنشستگان تلاش می‌کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم تا با ارائه این گزارش نقاط ضعف حوزه بازنشستگی را به نقاط قوت تبدیل کرده و این بخش را تقویت کنیم و به مسئولان این بخش کنیم تا کم کاری‌های سابق جبران شود بنابراین به مدیران مربوطه مهلتی دادیم تا ضمن شناسایی نقاط ضعف به ارائه راهکار در خصوص حل مشکلات این بخش بپردازند.

رییس کمیته نظارت بر عملکرد صندوق‌های بازنشستگی، تاکید کرد: آنچه مسلم است ما در کمیسیون اجتماعی مجلس به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد حقوق افرادی که سال‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به کشور تلاش کرده‌اند، پایمال شود. بنابراین از بُعد نظارتی به بررسی عملکرد صندوق بازنشستگی ورود پیدا کرده‌ایم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 6279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =