کد خبر 6356
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

عسکری:

در نحوه توزیع گوشت قرمز متاسفانه دچار سوء مدیریت هستیم

در نحوه توزیع گوشت قرمز متاسفانه دچار سوء مدیریت هستیم

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه نحوه توزیع و تامین نیاز کشور، متاسفانه دچار سوء مدیریت هستیم.

به گزارش نمایندگان ما، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت گوشت قرمز در چند روز گذشته اظهارکرد: کشور در زمینه تولید گوشت قرمز مشکلات چندان زیادی ندارد و تولیدات این حوزه متناسب با نیاز کشور است و در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی افزود: اما در حوزه نحوه توزیع و تامین نیاز کشور، متاسفانه دچار سوء مدیریت هستیم؛ متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان و عشایر کشور اعلام کرده‌اند که بخش قابل توجهی از دام حذفی و دام مازاد بر روی دستشان مانده است. قطع به یقین این شرایط باید مدیریت شود و تدابیر لازم برای آن اتخاذ شود.

عسکری گفت: در این شرایط باید ابتدا دام حذفی و دام مازاد تولید کنندگان دام سبک را خریداری و به بازار عرضه کنیم. در کنار این موضوع باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت فضای صادرات را نیز فراهم کنیم. اگر در این زمینه مدیریت دقیق و صحیح حاکم باشد، قطعا مشکلات و مسائل حل خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سعه شنبه هفته گذشته جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد که در این جلسه، گزارش‌های مرتبط با مدیریت بازار گوشت از سوی وزیر دریافت شد. بعد از بررسی این گزارش‌ها، نتایج برای عموم مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر 6356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =