کد خبر 6359
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

رحیمی جهان‌آبادی:

رژیم صهیونیستی نماد کاملی از استانداردهای دوگانه غربی‌ها در خاورمیانه است

رژیم صهیونیستی نماد کاملی از استانداردهای دوگانه غربی‌ها در خاورمیانه است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با داشتن نیروگاه‌های اتمی و کلاهک‌های هسته‌ای مانع استفاده صلح آمیز کشورهای منطقه از انرژی هسته‌ای است، گفت: این رژیم غاصب در تلاش است تا با انتشار اطلاعات نادرست، فضاسازی رسانه‌ای و تاثیرگذاری بر روی ذهن سیاستمداران غربی و آمریکایی، اقدامات ایران را خلاف آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان دهند.

به گزارش نمایندگان ما، جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در خصوص سفر هیاتی از رژیم صهیونیستی به واشنگتن برای پرداختن به مباحث نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: رژیم صهیونیستی نماد کاملی از استانداردهای دوگانه غربی‌ها در خاورمیانه است. این رژیم در حالی که دارای نیروگاه های اتمی و کلاهک‌های هسته‌ای است مانع استفاده صلح آمیز کشورهای منطقه از انرژی هسته‌ای است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: رفتار و کردار رژیم صهیونیستی برای به باد دادن حیثیت غرب کفایت می‌کند. دخالت رژیم صهیونیستی در گزارش های آژانس از گذشته وجود داشته است، آنها در تلاشند تا با انتشار اطلاعات نادرست، فضاسازی رسانه‌ای و تاثیرگذاری بر روی ذهن سیاستمداران غربی اقدامات ایران را خلاف آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به نشست آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و گزارشی که آژانس قرار است در خرداد ماه از فعالیت‌های هسته‌ای ایران ارائه کند، رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با اثرگذاری بر گزارش آژانس، ایران و مذاکرات و برجام را دچال چالش کند.   این رژیم جز دروغ و انتشار اخبار کذب و اثرگذاری های نادرست نمی‌تواند کار دیگری انجام دهد.

رحیمی جهان آبادی در ادامه اظهار کرد: غربی‌ها بهتر می‌دانند که این رژیم چه اهدافی را دنبال می‌کند، آنها دنبال این هستند که از هرگونه پیشرفت علمی و صلح آمیز در حوزه و چارچوب مسائل دفاعی و اتمی ایران جلوگیری کنند و خاورمیانه را تحت فشار قرار دهند. آمریکایی‌ها به عنوان کشوری که ادعای ابرقدریتی دارند باید از زیر سلطه فکری صهیونیست ها بیرون بیایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها باید ببینند ظرف این سال‌هایی که رژیم صهیونیستی در امورات مختلف دخالت و خط دهی کردند، حاصلش چه شده است، آیا ایران کشور ضعیف در خاورمیانه است؟ آیا نفوذ جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه کم شده است؟ آیا نسل‌های جدید سانتریفیوژ نصب نشده است؟ غنی سازی بالای ۶۰ درصد نداریم؟

رحیمی جهان آبادی در ادامه گفت: آمریکایی‌ها برای منافع ایران اهمیتی قائل نیستند اما بهتر است به منافع خود رحم کنند و از گروگان بودن صهیونیست‌ها خود را نجات دهند تا بیشتر از این در خاورمیانه منزوی نشوند و جایگاه خود را به چین   روسیه وسایر قدرت ها واگذار نکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها با دادن مشروعیت به صهیونیست‌ها  و گره زدن منافع خود به این رژیم جعلی قدرت و اعتبار خود را از دست دادند.

انتهای پیام

کد خبر 6359

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =