کد خبر 6494
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

بیاتی:

امروز در ادارات اراده ای برای جذب سرمایه گذار وجود ندارد

 امروز در ادارات اراده ای برای جذب سرمایه گذار وجود ندارد

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس گفت: امروز در ادارات اراده ای برای جذب سرمایه گذار وجود ندارد و متاسفانه برخی کارمندان نه تنها کار انجام نمی دهند بلکه چوب لای چرخ سرمایه گذار می گذارند.

به گزارش نمایندگان ما، ولی اله بیاتی نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۱ خرداد در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: امروز دولت، مجلس و دستگاه قضایی همه با هم در میدان خدمت‌گذاری به مردم قرار دارند، رهبر معظم انقلاب نیز شاخص‌های خدمت به مردم را نیز بیان فرمودند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید کمک دهند تا شرایطی که به واسطه جراحی اقتصادی در کشور ایجاد شده، به خوبی اجرا شود افزود: همه باید بدانند شهدا بر اعمال و رفتار ما ناظر هستند، لذا باید با روحیه جهادی و انقلابی در مسیر تحقق سیره شهدا حرکت کنند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان مرکزی تنها مدیر شهر اراک نیستند و باید همه شهرستان‌ها را ببینند و سفرهای شهرستانی منظم را در برنامه خود داشته باشند، البته این سفرهای شهرستانی نباید صرفا در حد یک ماموریت باشد بلکه باید با برنامه و در جهت رفع مشکلات باشد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام نیازمندی‌های شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان شناسایی و به سند تبدیل شده و قطعا همه مشکلات با اراده و برنامه قابل حل است.

وی در خصوص جذب سرمایه گذار در استان بیان کرد: امروز در ادارات اراده ای برای جذب سرمایه گذار وجود ندارد، شاید شعار در این زمینه داده شود، اما در عمل این اراده وجود ندارد. متاسفانه برخی کارمندان نه تنها کار انجام نمی دهند بلکه چوب لای چرخ سرمایه گذار می گذارند.

بیاتی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مجلس نظارت خود را به خوبی انجام می دهیم و انتظار داریم مدیران استانی و شهرستانی نیز برنامه ای برای جذب سرمایه گذار داشته باشند.

نماینده مردم تفرش، اشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص دانشگاه تفرش، با بیان اینکه این دانشگاه توسط وزیر علوم به عنوان دانشگاه مستقل اعلام شده و می‌تواند برای کشور و استان مفید باشد،  اضافه کرد: اخیرا از سوی وزیر علوم ۲۰۰ هکتار زمین دانشگاه به پارک علم و فناوری اختصاص پیدا کرده که تقاضا داریم کمک لازم جهت شکل گیری این مجموعه صورت گیرد، همچنین ۲۰۰ هکتار زمین نیز برای احداث شهرک گلخانه ای اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام

کد خبر 6494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =