کد خبر 6742
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

نقدعلی:

طرح مجازات گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت

طرح مجازات گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت:‌ طبق مصوبه کمیسیون قضایی کسانی که عالمانه و آگاهانه حساب بانکی یا دیگر امکانات شخصی خود را در اختیار گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی و قمار قرار دهند مجازات می‌شوند.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز مصوبه مجلس درباره طرح مجازات گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کار بررسی و اصلاح این طرح در جلسه امروز به پایان رسید، افزود: ایرادات شورای نگهبان در چند بخش بود اعم از عبارتی مغایرت با شرع و ... که همگی اصلاح شد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در یکی از بندها مجلس مصوب کرده بود که اگر فردی حساب بانکی یا دیگر امکانات شخصی خود را در اختیار گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی قرار دهد مجازاتی معادل یک درجه کمتر از مباشران در بحث شرط‌بندی برایش در نظر گرفته می‌شود که شورای نگهبان به این مصوبه ایراد گرفته بود.

نقدعلی خاطرنشان کرد: در ایراد شورای نگهبان آمده بود که اگر فردی از سر بی‌اطلاعی این کار را کرده باشد نباید این قانون در موردش انجام شود لذا در اصلاح انجام شده کمیسیون قضایی مصوب کرد کسانی که با علم و اطلاع و از سر آگاهی حساب بانکی و امکانات شخصی خود را در اختیار گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی قرار دهند مجازات می‌شوند.

انتهای پیام

کد خبر 6742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =