کد خبر 6806
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

جمیری خطاب به رییس جمهور:

به نابودی بیشتر انبوه کالاهای سرمایه ای و مصرفی در اختیار اموال تملیکی بوشهر، پایان دهید

به نابودی بیشتر انبوه کالاهای سرمایه ای و مصرفی در اختیار اموال تملیکی بوشهر، پایان دهید

نماینده مردم بوشهر در مجلس خواستار رسیدگی رئیس جمهور به وضعیت انبار اموال تملیکی بوشهر شد که اموال مصرفی ضبط شده در آن فاسد می شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز(سه شنبه، ۳۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید، خطاب به وزیر بهداشت گفت: وضعیت درمانی استان بوشهر بسیار بحرانی بوده و با کمبود و فرسودگی تجهیزات پزشکی بیمارستانی و کالاهای مصرفی و کاهش انگیزه جامعه پزشکی منطقه به دلیل نبود امکانات و عدم پرداخت مطالبات و حقوق آنها روبرو هستیم که علت اصلی بحران است.  

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور افزود: با هماهنگی قوه قضائیه به نابودی بیشتر انبوه کالاهای سرمایه ای و مصرفی در اختیار اموال تملیکی بوشهر، پایان دهید چرا که مکاتبه با وزیر اقتصاد اثری نداشته است.

وی افزود: شما از انبارها بازدید کرده اید و مردم توقع رسیدگی دارند. روش فعلی در نگهداری اموال ضبطی در انبارهای استیجاری باعث معدوم یا فاسد شدن کالاها می شود که فقط هزینه برای مردم و دولت است.  

این عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید به سازمان برنامه و بودجه برای رفع موانع اجرای رتبه بندی معلمان دستور دهد.

انتهای پیام

کد خبر 6806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =