کد خبر 6811
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

محرم زاده:

سفره مردم هر روز کوچک و کوچک تر و فشار اقتصادی و معیشتی سنگین تر می شود

سفره مردم هر روز کوچک و کوچک تر و فشار اقتصادی و معیشتی سنگین تر می شود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تذکر به وزیر اقتصاد گفت: جناب آقای وزیر؛ صبر انقلابی مردم شما را از وظایف سنگین خود غافل نکند چرا که سفره مردم هر روز کوچک و کوچک تر و فشار اقتصادی و معیشتی سنگین تر می شود لذا لازم است از تیم اقتصادی کارآمد و قوی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، احمد محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ خردادماه) در تذکری شفاهی، گفت: از دولت و وزیر بهداشت و کادر عزیزشان به دلیل ریشه کن کردن کرونا و به صفر رساندن فوتی ها تشکر می کنم.

وی در تذکری به وزیر اقتصاد، افزود: جناب آقای وزیر؛ صبر انقلابی مردم شما را از وظایف سنگین خود غافل نکند چرا که سفره مردم هر روز کوچک و کوچک تر و فشار اقتصادی و معیشتی سنگین تر می شود لذا لازم است از تیم اقتصادی کارآمد و قوی استفاده کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با تذکر به وزیر نفت ادامه داد: قیر مصوب مجلس هرچه سریع تر به دستگاه های اجرایی تحویل شود چرا که قیر در بسیاری از استان ها محدود است و در آذربایجان شرقی محدودتر.

محرم زاده با تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: مردم منطقه منتظر بهسازی و اصلاح راه های اصلی و روستایی هستند و کمتر از ۴ ماه فرصت برای اصلاح دارید لذا هرچه سریع تر دست به کار شوید.

انتهای پیام

کد خبر 6811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =