کد خبر 6858
۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

اسحاقی:

چند ماه است یارانه کمک معیشتی مرزنشینان پرداخت نشده است

چند ماه است یارانه کمک معیشتی مرزنشینان پرداخت نشده است

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس با انتقاد از اینکه چند ماه است یارانه کمک معیشتی مرزنشینان پرداخت نشده است، از وزرای کشور و اقتصاد و سازمان برنامه خواست تا نسبت به رفع این مشکل ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متاسفانه چند ماه است یارانه کمک معیشتی مرزنشینان پرداخت نشده است، از وزرای کشور و اقتصاد و سازمان برنامه خواست تا نسبت به رفع این مشکل ورود پیدا کنند آن هم در شرایطی که مردم این مناطق نقش مهمی در ثبات و حفظ امنیت کشور دارند لذا شایسته است وزرای کشور و اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه هر چه سریع تر در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی مجلس ادامه داد: در کنار تبریک روز اصناف باید به مطالبات آن ها نیز توجه کرد بنابراین لازم است وزیر اقتصاد و دارایی به این نکته توجه کند که افزایش مالیاتی باید با یک منطق اقتصادی و برنامه ریزی همراه باشد بنابراین قابل قبول نیست که به طور ناگهانی مودیان مالیات در کشور شاهد نوعی از محاسبات باشند که در پی آن مالیات ها بیش از ۱۰ برابر افزایش داده شود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس تصریح کرد: اینکه مودی مالیاتی قبل از محاسبه از کیفیت و کمیت پارامترهای موجود باخبر شود حق او است بنابراین اگر بنا بر اصلاح دارید باید راه های فرار مالیاتی و فساد اداری را ببندید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: کامیون داران روزها است که برای گرفتن حق شان در گرمای آفتاب درمقابل وزارت راه و شهرسازی می سوزند چرا که این وزارتخانه در این زمینه تعلل کرده است و این شایسته دولت مردمی نیست.

انتهای پیام

کد خبر 6858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =