کد خبر 6971
۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

مختار:

با استیضاح وزیر موافقم ولی آن را امضا نکردم

با استیضاح وزیر موافقم  ولی آن را امضا نکردم

نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه وزیر صمت به شعارها و وعده‌های خود هنگام دریافت رای اعتماد از مجلس عمل نکرد، گفت: عملکرد وزیر صمت در این مدت مناسب نبوده و بنده علی رغم اینکه استیضاح وی را امضا نکردم اما با آن موافق هستم.

به گزارش نمایندگان ما، جلیل مختارنماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت هنگام دریافت رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و شعارهایی را در خصوص کنترل قیمت ها داد که متاسفانه به آنها عمل  نکرد.  

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از طرفی عملکرد وزارت صمت در استان خوزستان و شهر آبادان قابل قبول نبوده و هیچ اقدامی برای تکمیل پروژه های مهم این منطقه که بارها و بارها نسبت به تعیین تکلیف آنها تذکر داده ام، صورت نگرفته است.  

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم تحقق شعارهای وزیر صمت در خصوص مدیریت قیمت خودرو و حذف قرعه‌شی و کنترل قیمت مصالح ساختمانی اظهار کرد: عملکرد وزیر صمت در این مدت به هیچ عنوان رضایت بخش نبوده است و بنده علی رغم اینکه استیضاح وزیر امضا نکرده ام اما موافق این امر هستم.  

انتهای پیام

کد خبر 6971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =