کد خبر 6096
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

بابایی:

بلاتکلیفی موضوع استیضاح وزیر صمت بعد نظارتی مجلس را زیر سوال می‌برد

بلاتکلیفی موضوع استیضاح وزیر صمت بعد نظارتی مجلس را زیر سوال می‌برد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تقدیم درخواست استیضاح وزیر صمت به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: بلاتکلیفی در این موضوع به تولید و صنعت ضربه وارد می کند و بعد نظارتی مجلس را زیر سوال می‌برد.

به گزارش نمایندگان ما، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی توئیترش نوشت:

«استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه شده و انتظار داریم اعلام وصول آن سریعتر اعلام شود بلاتکلیفی در این موضوع هم ضربه به تولید و صنعت خواهد بود و هم بعد نظارتی مجلس را زیر سوال می‌برد.»

در جلسه علنی ۲۸ اردیبهشت ماه،  علی بابایی کارنامی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از عدم اعلام وصول استیضاح برخی از وزرا خواستار رسیدگی رئیس مجلس شورای اسلامی به این موضوع شد.

وی گفت: تذکر بنده به ماده ۲۲۱ آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص استیضاح وزرا باز می‌گردد چرا استیضاح برخی از وزرا از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول نمی‌شود. سه ماه است که استیضاح وزیر صمت تحویل هیات رئیسه شده اما در هیات رئیسه معطل مانده است.

وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم یکی از وزارتخانه هایی است که پس از شروع به کار سیدرضا فاطمی امین وزیر آن، به دلیل انتقاد به عملکرد او به خصوص در حوزه صنعت خودرو همواره مورد انتقاد قرار داشته است.

انتهای پیام

کد خبر 6096

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =