کد خبر 7032
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

نجابت:

دولت تفکیک وزارت صمت و بازرگانی را تعیین تکلیف کند

دولت تفکیک وزارت صمت و بازرگانی را تعیین تکلیف کند

نماینده مردم شیراز و ورزقان در مجلس در تذکری تعیین تکلیف دو وزارت صمت و بازرگانی از سوی دولت را خواستار شد و گفت: دولت در این راستا طرح کمیسیون اجتماعی را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، روح‌اله نجابت در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: روز گذشته در جریان موضوع استیضاح وزیر صمت مطرح شد که دولت درصدد ارائه لایحه برای تفکیک دو وزارتخانه و معرفی دو وزیر است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: براین اساس با توجه به شرایط کشور و ضرورت گره گشایی از مردم پیشنهاد می شود طرحی که قبلا در کمیسیون اجتماعی در راستای تفکیک دو وزارتخانه صمت و بازرگانی مورد بررسی قرار گرفته و حتی شورای نگهبان آن را تائید کرده بود مورد موافقت قرار بگیرد تا نهایتا ظرف ۲ هفته این مساله تعیین تکلیف و نهایی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر نمایندگان به وزیر صمت رأی اعتماد داده بودند بنابراین می توان با معرفی یک وزیر و ادامه کار وزیر کنونی امور هرچه سریع تر پیش برود.

نجابت اظهار کرد: روز گذشته مشخص شد ماده ۲۲۱ آئین نامه دارای ابهاماتی است که سبب تفسیرپذیری می شود لذا باید این موضوع در کمیسیون مربوطه بررسی و نهایتا به صحن ارائه شود تا در مواردی که مربوط به استیضاح است مسیر بدون ابهام طی شود.

انتهای پیام

کد خبر 7032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =