کد خبر 7359
۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

آقا تهرانی:

نظارت میدانی نمایندگان در جهت تصویب قوانین به نفع مردم است

نظارت میدانی نمایندگان در جهت تصویب قوانین به نفع مردم است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هدف از سفر به استان گلستان رصد کارهای فرهنگی است تا نقاط ضعف و قوت را ببینیم و در این خصوص تصمیماتی اخذ شود.

به گزارش نمایندگان ما، مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به استان گلستان گفت: توفیقی است که هرازگاهی نمایندگان مجلس بازدیدی از استان‌ها داشته باشند تا قوانینی که تصویب می کنیم مردمی باشد و بدانیم که نیاز هر منطقه، شهر و یا استانی چه بوده تا بتوانیم آن گونه که لازم است برای این‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: این توفیقی است که مردم این استان را از نزدیک می بینیم و خداوند را شاکریم که گروه های مختلف برادرانه و مسلمانانه در کنار هم زندگی می کنند و قطعا به وجود همه این عزیزان افتخار می کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص برنامه‌ها و اهداف سفر به استان گلستان گفت: برنامه‌ریزی در رابطه با این سفر انجام شده است و بیش‌تر می‌خواهیم کارهای فرهنگی را رصد کنیم که حدود ۳ الی ۴ روز نیز در این استان خواهیم بود تا ببینیم نقاط ضعف و قوت کجا است و در حقیقت ما می‌توانیم در این راستا چه کاری انجام دهیم تا ان‌شاالله بتوانیم در جهت رشد و تعالی فرهنگ اسلامی کمک کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 7359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =