کد خبر 740
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

جلالی:

پیشرفت تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان رضایت بخش است

پیشرفت تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان رضایت بخش است

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه تصفیه خانه آب رفسنجان پیشرفت خوبی دارد،گفت: سرانه شهرها برای مخازن آب ۴۰ هزار متر مکعب است که ما در رفسنجان ۸۰ هزار متر مکعب مخزن داریم.

به گزارش نمایندگان ما، حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس، درباره پیشرفت تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان،گفت: پیشرفت تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان رضایت بخش است و نسبت به پیگیری اخذ مجوز واردات اقلام مورد نیاز این پروژه  نیز  در دستور کار قرار دارد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب شرب شهرستان رفسنجان اظهار کرد: از دو مخزن ، یک مخزن  به گنجایش 20 هزار متر مکعب تقریبا کامل شده است و مخزن دوم هم خاکبرداری آن تمام می شود و در مجموع 40 هزار متر مکعب آب در این دو مخزن تصفیه می شود.

 نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: محل فیلتراسیون و ساختمان اداری این پروژه تقریبا آماده شده است، کار به خوبی پیش می رود و در خصوص مشکلی که در زمینه سوخت گازوئیل داشتند با تماسی که با شرکت نفت گرفتم امیدوارم مشکل حل شود؛ ضمن اینکه کمبود سیمان برای اجرای این پروژه هم با همت فرماندار حل شده است.

وی با بیان اینکه سرانه شهرها برای مخازن آب 40 هزار متر مکعب است که ما در رفسنجان 80 هزار متر مکعب مخزن داریم، افزود: این یعنی 100 درصد از سرانه کشوری بالاتر هستیم.

 حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: بنا است تا نیمه آبان 1401 تصفیه خانه تحویل داده شود و آذرماه 1401 وارد مدار شود؛ پیگیر نصب زمان سنج هستیم که مردم مرتب رصد کنند و این زمان سنج در مسیر دوراهی سرچشمه نصب شود.

وی با ذکر این مطلب که پیشنهاد اعطای تشویقی به پیمانکار در صورت تحویل زودتر از زمان مقرر قرارداد، دادیم،تصریح کرد: هرچه زودتر این پروژه به اتمام برسد مردم از آب دارای فلزات سنگین و آرسنیک رهایی پیدا می کنند بنابراین سرعت عمل در اتمام این پروژه خیلی اهمیت دارد.

وی با اظهار رضایت از پیشرفت پروژه تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان نسبت به پیگیری مجوز واردات اقلام مورد نیاز که باید از خارج تأمین شود قول پیگیری از وزارت صمت داد که مجوز واردات این اقلام اخذ شود و قطعات مورد نیاز تامین گردد.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 740

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =