کد خبر 12710
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

جلالی:

نهضت ملی مسکن در استان کرمان حال خوبی ندارد

نهضت ملی مسکن در استان کرمان حال خوبی ندارد

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت ملی مسکن در استان کرمان حال خوبی ندارد و بین آمارها و واقعیت ها در این بخش فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، حسین جلالی طی تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز دوشنبه (۲۸ فروردین ماه) مجلس گفت: خط ریلی راه آهن، کرمان، رفسنجان، انار علیرغم اینکه مصوبه دولت در سفر استانی را داشته اما هیچ اقدام عملی در راستای آن صورت نمی گیرد.

وی افزود: رفسنجان و انار دچار تنش آبی شدید هستند و در حال حاضر ما نزدیک به فصل تابستان هستیم. در خصوص اتصال به آب خلیج فارس چرا لوله گذاری که ۱۶ کیلومتر است انجام نمی شود.

تاکید کرد: طرح ساماندهی اتباع و افراد فاقد شناسنامه که در رفسنجان بیش از ۷۰ هزار نفر هستند متوقف شده است؟ ایجاد شهرک مهاجرین برای اتباع ضرورت دارد.

جلالی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید تکلیف نیروهای خرید خدمت، مهرآفرین، رتبه‌بندی‌ها، نهضتی ها ،سرباز معلم ها را مشخص کرده و حق و حقوق و معوقات معلمان را پرداخت کند.

وی ادامه داد: فرودگاه رفسنجان ۶ ماه است که علیرغم تکمیل تجهیزات، پروازهایش تعطیل است و راه اندازی نمی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: نهضت ملی مسکن در استان کرمان حال خوبی ندارد. بین آمارها و واقعیت ها در این بخش فاصله زیادی وجود دارد.

جلالی ادامه داد: باید برای حل مشکل اراضی مردم که به عنوان اراضی ملی ثبت شده ، چاره‌ای اندیشیده شود، برخی از راههای روستایی شهرستان رفسنجان و انار بیش از ۴۰ سال است که بازسازی و نوسازی نشده است. همچنین باید برای نهاده های دامی و جوجه ریزی در رفسنجان و انار مسئولین جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام 

کد خبر 12710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =