کد خبر 7700
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

کوهساری:

دولت در ترمیم کابینه جدی عمل کند

 دولت در ترمیم کابینه جدی عمل کند

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس گفت: دولت در بحث ترمیم کابینه خود به ویژه در حوزه اقتصادی جدی عمل کند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: پرداخت پول گندم به کشاورزان زحمتکش هنوز کامل نشده است، همچنین پول دانه‌های روغنی به ویژه کلزا و دانه روغنی کاملیا علیرغم گذشت بیش از ۷۰ روز انجام نشده است.

وی یادآور شد: دولت در اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان قانون گریزی می‌کند. چرا این مصوبه مجلس که در اسفند ماه به تصویب رسیده است هنوز اجرایی نشده است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بارندگی‌های اخیر یک بار دیگر ثابت کرد در حوزه مدیریت بحران چقدر آسیب‌پذیر بوده و در این زمینه با بحران مواجه هستیم. دولت در حل این مشکل باید چاره‌اندیشی کند.

کوهساری  در ادامه تبدیل وضعیت نیروهای وزارت بهداشت به ویژه نیروهای طرحی و شرکتی، معلمان حق‌التدریس، خرید خدمات، غیرانتفاعی، نهضتی و حل مشکل مربوط به بازنشستگان را خواستار شد.

وی تأکید کرد: دولت در بحث ترمیم کابینه خود به ویژه در حوزه اقتصادی جدی عمل کند تا مشکلات اقتصادی مردم حل شود.

انتهای پیام

کد خبر 7700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =