کد خبر 7701
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

دهنوی:

مجلس قصورهای احتمالی در بروز سیل اخیر تهران را بررسی می‌کند

مجلس قصورهای احتمالی در بروز سیل اخیر تهران را بررسی می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس از بررسی ترک فعل ها و قصورهای احتمالی در بروز سیل اخیر تهران توسط مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید محسن دهنوی در نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه سیل امامزاده داوود به بازدید میدانی خود و جمعی از نمایندگان تهران از این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۳۰ نفر از مردم در این حادثه سیل جان خود را از دست دادند که ضمن همدردی با بازماندگان، از اقدامات خوبی امدادگران و نیروهای امدادی تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: مسئولان ذیربط در این حوزه را امروز به مجلس فراخواندیم تا ترک فعل ها و قصورهای احتمالی را بررسی کنیم؛ چرا هواشناسی هشدارهای لازم را به موقع ارائه نکرده است؟ چرا وزارت کشور قاطعانه اقدام به تخلیه منطقه نکرده است؟ چرا جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اقدامات لازم برای آبخیزداری و آبخوان داری را انجام نداده اند؟

وی هشدار داد: خاطره سیل مرداد ۱۳۶۶ و جان باختن حدود ۳۰۰ نفر از هموطنان تهرانی هنوز از یاد مردم پاک نشده است. متاسفانه تهران هنوز در معرض خطرات مشابه است. مجمع نمایندگان تهران پیگیر است تا بودجه لازم برای اقدامات لازم تخصیص یابد تا از حوادث مشابه پیشگیری شود.

انتهای پیام

کد خبر 7701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =