کد خبر 7736
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

بابایی:

ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تاثیر نمرات در کنکور وظیفه قانونی رئیس جمهور است

ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تاثیر نمرات در کنکور وظیفه قانونی رئیس جمهور است

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک وظیفه قانونی برای رئیس جمهور است و اگر این کار را انجام ندهد باید مورد سوال قرار گیرد نه اینکه به دلیل انجام وظیفه قانون‌اش به وی انتقاد شود.

به گزارش نمایندگان ما، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تاثیر نمرات دوران دبیرستان در کنکور گفت: این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ایجاد عدالت در جامعه کمک می‌کند و مورد حمایت مجلس نیز است.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: از این گذشته اگر فرد یا افرادی هم به این مصوبه انتقادی دارند باید به دور از فضاسازی رسانه‌ای به صورت کارشناسی نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

بابایی کارنامی اظهار کرد: واقعیت این است که رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در این شورا یک رای دارد و اینگونه نیست که بخواهد نظر خود را بر مصوبات شورا تحمیل کند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه آیت‌الله رئیسی نیست بلکه مصوبه شورا و نتیجه بررسی‌ها و آرای همه اعضای این شوراست.

نماینده مردم ساری در مجلس یادآور شد: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی لازم اجراست و باید همه ما آن را بپذیریم و اگر نقدی هم داریم به شکل کارشناسی آن را مطرح کنیم تا در صورت نیاز اصلاحات لازم در آن اعمال شود.

بابای کارنامی اظهارکرد: ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک وظیفه قانونی برای رئیس جمهور است و اگر این کار را انجام ندهد باید مورد سوال قرار گیرد. نه اینکه به دلیل انجام وظیفه قانون‌اش به وی انتقاد شود.

انتهای پیام

کد خبر 7736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =