کد خبر 7752
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

محسنی بندپی در گفت‌وگو با نمایندگان ما:

برنامه مجلس برای ساماندهی قرارداد کادر درمان/ ۱۶ هزار نفر باید استخدام شوند 

برنامه مجلس برای ساماندهی قرارداد کادر درمان/ ۱۶ هزار نفر باید استخدام شوند 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مجلس در طرح ساماندهی کارکنان دولت، تعیین تکلیف وضعیت قرارداد و بهبود معیشت کادر درمان را هم دنبال خواهد کرد.  

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری نمایندگان ما، با تاکید بر ضرورت حمایت از کادر درمان، اظهار داشت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستورکار مجلس است و دوفوریت آن رأی آورده است و در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.  

وی بیان کرد: در طرح مذکور، تعیین تکلیف وضعیت قرارداد و بهبود معیشت کادر درمان و تثبیت وضعیت شغلی کادر درمان مورد توجه ماست.  

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود کادر درمان هم یکی دیگر از مشکلات است. نسبت به شاخص‌ها و استانداردهای بین‌المللی، تعداد کادر درمان ما بسیار کم است چرا که منابع کافی برای این قضیه اختصاص داده نمی‌شود و فشار زیادی روی دوش کادر درمان است.  

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع هم به طور جدی در مجلس مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. طی چند سال گذشته از ۵۰ هزار مجوزی که وزارت بهداشت برای جذب و استخدام داشت، ۳۴ هزار نفر جذب شدند و ۱۶ هزار مجوز باقی مانده است که پیگیری می‌کنیم که این مجوزها هم مورد توجه قرار گیرد تا بار سنگینی که بر دوش کادر درمان است، برداشته شود.  

محسنی بندپی بیان کرد: اولویت مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط اقتصادی، بهبود معیشت کل جامعه و کادر درمان کشورمان است چرا که کادر درمان شرایط سختی را مخصوصا در دو سال گذشته و در دوران کرونا پشت سر گذاشتند.  

انتهای پیام

کد خبر 7752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =