کد خبر 782
۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

نوروزی:

مشکلات کشاورزی باید دغدغه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باشد

مشکلات کشاورزی باید دغدغه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باشد

نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه آقای ساداتی نژاد در تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و متخصصان است، گفت: ایشان در سال گذشته جلسات متعددی را با وزرای جهاد کشاورزی و صمت برای رفع مشکلات موجود در کشور را داشت، چرا که دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و... را دارد.

به گزارش نمایندگان ما، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس، در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت سیدجواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در موافقت با برنامه های وی، گفت: امروز همه تشکل های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور و تمام خطه های دارای کشاورزی مانند گیلان، مازندران، گلستان و... از انتخاب هوشمندانه ساداتی نژاد بسیار خرسند و راضی هستند، چرا که ایشان دارای تخصص و تعهد هستند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس یازدهم ادامه داد: ساداتی نژاد با اهتمام جدی  برای راه اندازی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خدمت بزرگی را در سال حمایت از تولید به کشور انجام داد.

نوروزی با بیان اینکه آقای ساداتی نژاد در تلاش برای استفاده از تمامی ظرفیت ها و متخصصان است، گفت: یکی از نگرانی های اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از دست دادن ایشان است، چرا که وزیر پیشنهادی در سال گذشته جلسات متعددی را با وزرای جهاد کشاورزی و صمت برای موضوعاتی مانند کمبود تخم مرغ، مرغ، سم، کود، نهاده ها و... انجام داد. همچنین وی دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و... را دارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 782

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =