کد خبر 8005
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

متینیان:

ساختارهای آموزش و پرورش جوابگوی جامعه نیست

ساختارهای آموزش و پرورش جوابگوی جامعه نیست

عضو کیسیون انرژی مجلس گفت: عقب ماندگی در ساختارهای زیربنایی آموزش و پرورش وجود دارد، ساختارهای فیزیکی و نرم افزاری این وزارتخانه جوابگوی جامعه پیشرفته نیست.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، ابراهیم متینیان نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) در تذکری گفت: آموزش و پرورش که به گفته تمام کارشناسان و تاکید مقام معظم رهبری زیربنای توسعه کشور است وضعیت مناسبی ندارد. سرمایه گذاری برای آینده کشور به این حوزه باز می‌گردد. متاسفانه در دهه‌های گذشته شاهد عقب ماندگی در ساختارهای زیربنایی آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود:  ساختارهای فیزیکی و نرم افزاری این وزارتخانه جوابگوی جامعه پیشرفته نیست. عدم استقرار نیروی مورد نیاز این وزارتخانه آسیب جدی را در آینده به کشور وارد می‌کند. باید نیاز سنجی دقیقی در این وزارتخانه صورت گرفته و نیازهای آن تامین شود.

نماینده مردم رامشیر در مجلس تاکید کرد:  اگر می‌خواهید در چند سال آینده نتیجه گیری مطلوبی از این وزارتخانه داشته باشید باید از همین امروز برنامه ریزی کنیم. بلاتکلیفی برخی از نیروهای انسانی این وزارتخانه قابل قبول نیست.

انتهای پیام

کد خبر 8005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم فقیر IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    حکم حقوقی یک کارگر شهرداری که در فضای سبز کار میکند ۱۶ میلیون یک راننده شرکت اتوبوس رانی ۱۸ میلیون یک کارمند صنایع دفاع ۲۳ میلیون اینها بعلاوه مزایایی که دارند اما حکم حقوقی یک معلم با مدرک لیسانس و بالاتر به ۱۰ میلیون هم نمیرسد