کد خبر 13263
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

متینیان:

قول مساعد وزیر نفت برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام رامهرمز و رامشیر

قول مساعد وزیر نفت برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: وزیر نفت سفری به حوزه انتخابیه ام داشتند که در این سفر قول مساعد برای تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام رامهرمز و رامشیر دادند.

به گزارش نمایندگان ،  ابراهیم متینیان به حضور وزیر نفت در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در این بازدید به وزیر نفت تاکید شد که مشکلات دو شهرستان حوزه انتخابیه‌ام زیاد هستند و دولت باید با نگاهی تحول گرایانه ، اقدام به زدودن غبار محرومیت در این شهرستان ها نماید.

وی افزود: در نشست با وزیر نفت مطرح شد که در رامهرمز با معضل فرسودگی لوله های آب درگیر هستیم تا جائی که قریب به ۱۵۰ کیلومتر شبکه آب فرسوده داریم و البته موضوع نبود شبکه فاضلاب در شهرستان رامشیر هم مطرح شد و مطالبه کردیم تا اهتمام جدی وزارت نفت در جهت کمک به ایجاد فاضلاب شهری در راستای مسئولیت‌های اجتماعی آن وزارتخانه صورت پذیرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس عنوان کرد: همچنین باید گفته شود در این نشست تاکید شد برای احداث و بازسازی جاده های رامهرمز و رامشیر در دو سال گذشته اعتبارات مطلوبی اختصاص داده شد که جا دارد از دولت مردمی و مجموعه وزارت نفت تشکر نمایم اما تا رفع غبار محرومیت این حوزه و جشن چهارخطه کردن تمام جاده های این منطقه زرخیز راه درازی در پیش داریم.

 متینیان عنوان کرد: وزیر نفت در این نشست دستور  لازم را صادر کردند تا این مطالبات به مرحله اجرا دربیاید و ما نیز امیدواریم که هر چه سریع تر این درخواست انجام گیرند تا تحولی در منطقه ایجاد شود.

انتهای پیام 

کد خبر 13263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =