کد خبر 8083
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

حق وردی:

چرا سازمان برنامه و بودجه در پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان تعلل می‌ورزد؟

چرا سازمان برنامه و بودجه در پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان تعلل می‌ورزد؟

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بر لزوم اقدام سریع دولت در عمل به قانون بودجه مصوب مجلس در خصوص پرداخت حق الزحمه اضافه کار معلمان به صورت ماهانه و همزمان با پرداخت حقوق آن‌ها و همچنین لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ تأکید کرد.

به گزارش نمایندگان ما، حسین حق وردی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه در قبال پرداخت مطالبات فرهنگیان، گفت: چرا سازمان برنامه و بودجه در پرداخت به موقع مطالبات فرهنگیان تعلل می ورزد؟ آیا فقط برای پرداخت مطالبات فرهنگیان کمبود بودجه داریم چرا سازمان برنامه و بودجه به قانون مصوبه مجلس مبنی بر پرداخت اضافه کار معلمان به صورت ماهانه عمل نمی کند؟

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش یک سال بعد از بازنشستگی آنها هنوز پرداخت نشده است؟ آیا دولت خسارات ناشی از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت قشرمظلوم فرهنگی را می پردازد؟

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: چرا همیشه این فنر باید مورد ظلم وستم واقع شود چرا سازمان برنامه و بودجه همواره از نجابت و شکیبایی  فرهنگیان سوء استفاده می‌کند؟ لازم است دستور فرمایید سریعاً در پرداخت مطالبات فرهنگیان شاغل و بازنشسته اقدام لازم به عمل آید.  

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: در این زمینه تذکری کتبی هم به رئیس جمهور داده شده و انتظار پاسخگوی از جانب رئیس جمهور و دستگاه‌های مرتبط را داریم.

انتهای پیام

کد خبر 8083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    احست به نماینده همیشه معلم مظلوم واقع شده ایا ریس برنامه بودجه برای خودشان همین روال را دارنند که این طور نیست ومتاسفانه گوشش بدهکار تذکرات نیست با این کارش ضربه به ریس جمهور می زند واعتماد روز به روز کم رنگ می شود ما هم نسبت به مسایل هوشیاریم میر کاظمی موقع تاختنش است فعلا تو سوار وما پیاده