کد خبر 8084
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

حدادی:

نمایندگان سوالات وانتقادات زیادی نسبت به تولیدات دو خودروساز داخلی داشتند

نمایندگان سوالات وانتقادات زیادی نسبت به تولیدات دو خودروساز داخلی داشتند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: خودروسازان ملزم به ارائه برنامه برای افزایش کیفیت و ایمنی تولیداتشان به مجلس شدند.

به گزارش نمایندگان ما، علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز(سه شنبه ۲۵ مرداد) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دومین جلسه بررسی وضعیت ایمنی و کیفیت خودروها و آمار تصادفات جاده ای برگزار شد. در این نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران ایران خودرو، سایپا، رئیس سازمان استاندارد و نیروی انتظامی حضور پیدا کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی که به منظور بررسی وضعیت جاده ها و آمار تصادفات جاده ای دعوت شده بود، در نشست حضور پیدا نکرد، ادامه داد: نمایندگان سوالات وانتقادات زیادی نسبت به تولیدات دو خودروساز داخلی داشتند، همچنین به عدم رضایت مردم و افزایش شکایت به دلیل ایمن نبودن خودرو در برابر سرقت و کیفیت پایین خودروها اشاره شد.

وی بیان کرد: از آنجایی که انتقاد نمایندگان از وضعیت کیفیت و ایمنی خودروها از جهت سرقت بسیار زیاد بود، مقرر شد جلسات استمرار پیدا کند تا هم وزیر راه و شهرسازی در جلسه حاضر باشد در خصوص ایمنی جاده ها توضیح دهد و هم خودروسازان گزارشی از فعالیت، برنامه آینده برای اصلاح کیفیت و افزایش ایمنی خودرو در برابر سرقت ارائه دهند.

این نماینده مجلس گفت: رئیس سازمان استاندارد نیز گزارشی از کیفیت خودرو و قطعات مرتبط ارائه کرد که مورد پذیرش نمایندگان نبود، اعتقاد داریم که این سازمان باید اشراف، نظارت و اقدامات لازم را داشته باشد تا جلوی تولید خودروی بی کیفیت گرفته شود.

حدادی تاکید کرد: وزیر صمت از برنامه دولت برای واگذاری سهامش در ایران خودرو و سایپا خبر داد که آگهی این واگذاری داده شده است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: در بخش دیگر جلسه امروز تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری خراسان شمالی با رای اکثریت اعضای کمیسیون به تصویب رسید که برای تصمیم گیری نهایی به صحن علنی ارسال می شود.

انتهای پیام

کد خبر 8084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =