کد خبر 8144
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

اسماعیلی در گفتگو با نمایندگان ما:

معوقات جاماندگان یارانه در دو ماه آینده پرداخت می‌شود

معوقات جاماندگان یارانه در دو ماه آینده پرداخت می‌شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: معوقات یارانه بگیرانی که به دلیل ضعف کار سامانه رفاه ایرانیان جامانده اند، طی دوره زمانی دوماهه پرداخت می‌شود.

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، گفت: با معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلساتی برگزار و مقرر شد پرداخت یارانه به جاماندگان به شکل کامل اجرا شود.

وی افزود: برای جاماندگان و معترضان یارانه  پیامک ارسال می‌شود و برای افرادی که شماره تماس آنها ثبت نشده است، از طریق فرمانداری و ادارات تعاون شهرستان‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: امکان ثبت‌نام افراد جدید و تکمیل اطلاعات برای افرادی که ثبت‌نام آنها ناقص انجام شده، فراهم است و پس از یک ماه گزارش کاملی از اطلاعات یارانه‌ای برای کمیسیون اجتماعی ارسال می‌شود.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: جاماندگان یارانه جدا از افرادی هستند که جدید ثبت‌نام می‌کنند. افرادی که جدید در سایت هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند مشمول معوقات نمی‌شوند. اما افرادی که جامانده محسوب می‌شوند و جاماندن آنها به دلیل ضعف کار سامانه رفاه ایرانیان بازمی‌گردد در یک دوره زمانی دوماهه پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 8144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =