کد خبر 8166
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

یوسفی در گفتگو با نمایندگان ما:

ایران اهل ماجراجویی نیست/ در مقابل راهزنان می‌ایستیم

ایران اهل ماجراجویی نیست/ در مقابل راهزنان می‌ایستیم

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ایران نشان داده است که اهل ماجراجویی نیست، اما امنیت مردم و کشورمان برای ما اهمیت زیادی دارد و در مقابل راهزنان می‌ایستیم.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما،  با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی، گفت: محمدجواد ظریف و حسن روحانی اعتماد بی چون و چرایی به غرب و آمریکا داشتند و از یاد نمی‌بریم که در آن مقطع در بسیاری از موضوعات اگر می‌خواستیم اقدامی انجام دهیم، به دلیل اخم غربی‌ها و آمریکایی‌ها کاری نمی‌کردیم.

وی متذکر شد: در دولت روحانی ما دیپلماسی ضعیف و منفعلانه‌ای داشتیم و همین مسئله باعث شد که در بسیاری از مواقع نتوانیم حقوق خود را به خوبی استیفا کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه عملیات انتقال نفت مسروقه ایران به کشتی لانا در آب‌های یونان در حال انجام است و کشتی به زودی همراه محموله کامل نفت عازم ایران خواهد شد، گفت: این مسئله نشان‌دهنده دیپلماسی مقتدرانه و فعال دولت سیزدهم است.

یوسفی متذکر شد: البته این اولین بار نیست که ما در مقابل راهزنان می‌ایستیم. همین چند وقت پیش بود که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرانه کشتی ایران را پس گرفتند و اقدام متقابل کردیم.

وی تاکید کرد: ما با این اقدامات به دشمنان نشان می‌دهیم که با وجود آنکه اهل مذاکره هستیم و اهل ماجراجویی نیستیم، اما به دشمنان پاسخ محکم و دندان‌شکنی می‌دهیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجدداً تاکید می‌کنم که ایران نشان داده است که اهل ماجراجویی نیست، اما امنیت مردم و کشورمان برای ما اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام

کد خبر 8166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =