کد خبر 8341
۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹

ابوترابی:

نقش مقامات دولت روحانی در بروز فساد فولاد باید از سوی قوه قضاییه برای مردم روشن شود

نقش مقامات دولت روحانی در بروز فساد فولاد باید از سوی قوه قضاییه برای مردم روشن شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: اسامی برخی وزرا، معاون اول و رییس دفتر رییس جمهور در این تحقیق و تفحص آمده است، نقش این افراد در بروز فساد فولاد باید از سوی قوه قضاییه برای مردم روشن شود.

به گزارش نمایندگان ما، ابوالفضل ابوترابی عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در مورد گزارش هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه گفت: اسامی  برخی وزرا، معاون اول و رییس دفتر رییس جمهور در این تحقیق و تفحص  آمده است، نقش این افراد در بروز فساد فولاد باید از سوی قوه قضاییه برای مردم روشن شود.

نماینده مردم نجف آباد اصفهان بیان داشت: مستندات تخلفات این افراد با احضار آن‌ها به قوه قضاییه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  عضو کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به اقدام انقلابی دولت سیزدهم در برکناری مدیرعامل فولاد مبارکه در مهر ماه سال گذشته، گفت: بر کناری مدیرعامل فولاد مبارکه جز اولویت وزیر صمت بود، آن هم در زمانی که هنوز چیدمان ها این وزراتخانه  تکمیل نشده بود، اما تغییراتی در هیات مدیره فولاد مبارکه انجام داد که اقدام مطلوب و بجا بوده است.

وی با اشاره به همکاری تیم جدید فولاد مبارکه در تهیه گزارش تحقیق و تفحص بیان داشت: مدیر عامل و مسوولان مالی فولاد مبارکه همکاری خوبی با هیات تحقیق و تفحص مجلس  داشتند.

انتهای پیام

کد خبر 8341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =