کد خبر 8388
۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

فلاحی:

در حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان در معرض آسیبهای اجتماعی قرار دارند

در حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان در معرض آسیبهای اجتماعی قرار دارند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان در معرض آسیبهای اجتماعی قرار دارند و انتظار می رود که بودجه هایی متناسب با این آسیبها برایشان در نظر گرفته شود.

به گزارش نمایندگان ما، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست فعالین حوزه زنان و خانواده استان با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد زنان، اظهار کرد: زنان نیمی از جامعه هستند اما این نیم، حساس‌ترین، ظریف‌ترین، ماندگارترین و مؤثرترین نقش‌ها در حرکت تاریخ انسان و در سیر بشریت به سوی کمال است.

 وی با بیان اینکه در استان ایلام زنان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و چه امروز که در حساس ترین شرایط تاریخ انقلاب قرار داریم همواره نقش آفرین بوده اند، تصریح کرد:فضاهایی که به روی زنان گشوده شده است متناسب با پتانسیل زنان نبوده است، ما زنان توانمندی داریم که می توانند در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی فعال باشند و انتطار می رود که توجه بیشتری شود.

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای رفاهی و ورزشی برای زنان ما به واسطه نبود اعتبارات بسیار کم هست، خانمهای ما پارک زنان، مجتمع های بزرگ ورزشی، باشگاههای اختصاصی ندارند، تصریح کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان در معرض آسیبهای اجتماعی قرار دارند و انتظار می رود که بودجه هایی متناسب با این آسیبها برایشان در نظر گرفته شود، متاسفانه در سفر رئیس جمهوری زنان به لحاظ اختصاص دادن اعتبار حذف شدند و ما مصوبه ای برای زنان نداشتیم که امیدواریم خانم خزعلی این خلا را پر کنند.

 فلاحی تصریح کرد: بانک اطلاعات و آمار زنان ما مخدوش است و انتظار می‌رود که این سامانه ای واقعی شکل بگیرد و آنچه که در خصوص زنان لازم است در این سامانه بارگذاری شود و ما به آن مراجعه کنیم.

 وی گفت: انتظار می رود در سطح کلان خانمها صرفاً در تریبون ها مورد نوازش کلمات گفتاری قرار نگیرند ما نیاز داریم به شکل عملیاتی به آنها پرداخته شود. چله دوم انقلاب چله تاثیرگذاری زنان است.  

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر ما از بانوان و پتانسیل های آنها استفاده نکنیم قطعاً چالش آینده ما در کشور بانوان خواهند بود، تصریح کرد:انتظارمان این است که زنان استان ایلام را به شکل ویژه نگاه کنید و امیدواریم در حوزه اعتبارات به زنان ایلامی خصوصاً در حوزه توانمند سازی کمک اساسی شود.

فلاحی با بیان اینکه در استان ایلام زنان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و چه امروز که در حساس ترین شرایط تاریخ انقلاب قرار داریم همواره نقش آفرین بوده اند، تاکید کرد: فضاهایی که به روی زنان گشوده شده است متناسب با پتانسیل زنان نبوده است، ما زنان توانمندی داریم که می توانند در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی فعال باشند و انتطار می رود که توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد:  فضای رفاهی و ورزشی برای زنان ما به واسطه نبود اعتبارات بسیار کم هست، خانمهای ما پارک زنان، مجتمع های بزرگ ورزشی، باشگاههای اختصاصی ندارند،   در حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان در معرض آسیبهای اجتماعی قرار دارند و انتظار می رود که بودجه هایی متناسب با این آسیبها برایشان در نظر گرفته شود، متاسفانه در سفر رئیس جمهوری زنان به لحاظ اختصاص دادن اعتبار حذف شدند و ما مصوبه ای برای زنان نداشتیم که امیدواریم خانم خزعلی این خلا را پر کنند.

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک اطلاعات و آمار زنان ما مخدوش است و انتظار می رود که این سامانه ای واقعی شکل بگیرد و آنچه که در خصوص زنان لازم است در این سامانه بارگذاری شود و ما به آن مراجعه کنیم.

 فلاحی تصریح کرد: انتطار می رود در سطح کلان خانمها صرفاً در تریبون ها مورد نوازش کلمات گفتاری قرار نگیرند ما نیاز داریم به شکل عملیاتی به آنها پرداخته شود.

 وی با بیان اینکه اگر ما از بانوان و پتانسیل های آنها استفاده نکنیم قطعاً چالش آینده ما در کشور بانوان خواهند بود، گفت: انتظارمان این است که زنان استان ایلام را به شکل ویژه نگاه کنید و امیدواریم در حوزه اعتبارات به زنان ایلامی خصوصاً در حوزه توانمند سازی کمک اساسی شود.

انتهای پیام 

کد خبر 8388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =