کد خبر 8507
۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

محبی نجم آبادی در گفتگو با نمایندگان ما پاسخ داد

وعده اعطای «کالابرگ الکترونیکی» چه شد؟ /خبرهای جدید در راه است

وعده اعطای «کالابرگ الکترونیکی» چه شد؟ /خبرهای جدید در راه است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فعلا زیرساخت ارائه کالابرگ الکترونیکی به مردم فراهم نشده است و دولت همچنان پرداخت یارانه نقدی به مردم را در دستورکار دارد.  

بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره ارائه کالابرگ الکترونیکی به مردم اظهار داشت: برخی از مردم تمایل دارند که با آنان یارانه نقدی داده شود و برخی هم بر این باورند که باید هر چه زودتر زیرساخت‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.  

وی ادامه داد: افرادی هستند که به جای کالابرگ الکترونیکی، یارانه نقدی را ترجیح می‌دهند و دلیلشان این است که با پول نقد می‌توانند بدهی‌های و اقساط خود را پرداخت کنند.  

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فعلاً زیرساخت ارائه کالابرگ الکترونیکی به مردم فراهم نشده است و دولت همچنان پرداخت یارانه نقدی به مردم را در دستورکار دارد.  

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی باید حتماً کالابرگ الکترونیکی به مردم داده شود که هنوز دولت در این زمینه اقدامی انجام نداده است.  

محبی نجم آبادی گفت: امیدواریم هر چه زودتر دولت در این زمینه گام بردارد و تلاش کند تا شرایط برای اعطای کالابرگ الکترونیکی به مردم فراهم شود.

انتهای پیام

کد خبر 8507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =