کد خبر 8524
۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

مرادی:

گزارش نهایی تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم سریعتر برای بررسی نمایندگان ارائه شود

گزارش نهایی تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم سریعتر برای بررسی نمایندگان ارائه شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: خواسته من این است که کمیسیون اقتصادی گزارش نهایی تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را که تمام مراحل آن طی شده به هیأت رئیسه مجلس برای بررسی نمایندگان و ارسال به قوه قضائیه ارائه کند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر بنده به همکاران مجلسی خودمان است چرا که مدت یک سال است که کار تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم در دولت قبل انجام و تمام تشریفات قانونی آن طی شده است اما متأسفانه به علت نامعلوم و یا خدای ناکرده دست‌های بیرون از مجلس این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: خواسته ما این است که موضوع تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم که تمام مراحل آن طی شده از کمیسیون اقتصادی به صحن آمده و پس از رأی نمایندگان به قوه قضائیه ارسال شود؛ این خواسته بزرگی نیست لذا از هیأت رئیسه خواهشمندم بر اساس سوگندی که یاد کرده‌اند این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس ادامه داد: ما تنها نباید در صحن مجلس آیین‌نامه را رعایت کنیم بلکه این موضوع باید بیرون از مجلس هم رعایت شود.

عبدالرضا مصری که ریاست صحن را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: از رئیس کمیسیون اقتصادی می‌خواهیم هر چه سریعتر گزارش تحقیق و تفحص را به هیأت رئیسه ارسال کند و مسئول تحقیق و تفحص در هیأت رئیسه این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام

کد خبر 8524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =