کد خبر 8546
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

قالیباف:

در این سفرها به دنبال حل مشکلات مردم هستیم

در این سفرها به دنبال حل مشکلات مردم هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز قرار بود تنها برای شرکت در مراسم شهید رئیسعلی دلواری به این استان سفر کنم ولی بنده صرف حضور در برنامه را قبول نکردم، گفت: بنا داریم در بازدیدهای ستادی از مناطق مختلف استان بوشهر، موضوعات استان را بررسی و بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم؛ اولویت نظارت‌های ستادی رسیدگی به مسائل مردم و حل مشکلات آنها است.

به گزارش نمایندگان ما، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریور) به منظور نظارت ستادی از حوزه های انتخابیه نمایندگان بوشهر، به این استان سفر کرده است؛ پیش از ترک عسلویه طی جلسه‌ای با حضور استاندار بوشهر، فرماندار و ائمه جمعه شهرستان عسلویه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداخت و گفت: مسائل و مشکلات شهرستان را جمع بندی و با حضور روسای کمیسیون ‌ها پیگیری خواهیم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز قرار بود تنها برای شرکت در مراسم شهید رئیسعلی دلواری به این استان سفر کنم اما بنده قبول نکردم تا با بازدیدهای ستادی از مناطق مختلف استان بوشهر، موضوعات استان را بررسی و بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم. اولویت نظارت‌های ستادی رسیدگی به مسائل مردم و حل مشکلات آنها است.

وی با تأکید بر اینکه در این سفرها به دنبال حل مشکلات مردم هستیم، عنوان کرد: در این سفر هم بررسی مشکلات مردم در حوزه صید و صیادی، تجارت و مقوله‌ای به نام ته لنجی و نیز مسائل مربوط به محرومیت زدایی و بهداشت و درمان که بوشهر نسبت به شاخص‌های سایر استان ها کمتر است،   را در دستور کار قرار داده و پیگیری می‌کنیم.

در این جلسه استاندار بوشهر، ائمه جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه به بیان مشکلات منطقه خود از جمله مشکلات تفکیک اراضی، نحوه تخصیص سهم شهرستان از محل مالیات بر ارزش افروده، وجود نرخ بیکاری بالا علی رغم ظرفیتهای بالقوه استان و شهرستان و اجرای قانون در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران در تاسیسات پارس جنوبی و... پرداختند.

انتهای پیام

کد خبر 8546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =