کد خبر 8691
۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

وحیدی:

ارزیابی معلمان در طرح رتبه‌بندی توسط افراد خارج از آموزش و پرورش انجام نخواهد شد

ارزیابی معلمان در طرح رتبه‌بندی توسط افراد خارج از آموزش و پرورش انجام نخواهد شد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان در طرح رتبه‌بندی ارزیابی می‌شوند اما نه توسط افراد بیگانه با بدنه آموزش و پرورش.

به گزارش نمایندگان ما، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع بسیار مهمی در فضای مجازی وجود دارد که آن هم ارزیابی معلمان است، اظهار کرد: در گذشته نیز اعلام کردیم که ارزیابی معلمان در طرح رتبه‌بندی توسط افراد خارج از آموزش و پرورش انجام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های ارزیاب که در بیرون هستند نباید این طرح را با دیگر طرح ها که از آن به عنوان بازاری برای ایجاد اشتغال استفاده می کنند، اشتباه بگیرند، تصریح کرد: متاسفانه معمولا افرادی از بیرون به جریان‌های ارزیابی کارکنان دولت ورود پیدا کرده و مشکلاتی ایجاد می کنند که این فرآیند خلاف قانون و خلاف طرح رتبه‌بندی است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: نباید مکانیسم به سمتی برود که برخی از افراد با سوء استفاده از فضای رتبه‌بندی، بازار کار در کافی نت‌ها ایجاد کنند که این اشتغال نیز نقش کاذب به خود بگیرد.

وحیدی با اشاره به اینکه در کمیسیون آموزش مجلس نسبت به این موضوع حساسیت پیش آمده است، ادامه داد: در حال حاضر معلمان مدارک خود را بارگذاری می‌کنند و ما نیز برای اجرای هرچه بهتر این طرح از تمام توانِ خود در بحث نظارت قانونی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد خبر 8691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    0 0
    رتبه بندی باید باتوجه به سنوات وصمن خدمت ونمره ارزشیابی صورت می‌گرفت بقیه همش کاغذ بازی
  • gh IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    خیلی بی جا