کد خبر 8770
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

مقصودی:

زن مسطوره خدا و معشوقه عالم هستی و عزیزترین، ظریف‌ترین و حلقه آخر آفرینش خداست

زن مسطوره خدا و معشوقه عالم هستی و عزیزترین، ظریف‌ترین و حلقه آخر آفرینش خداست

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: بناست با تعریف یک پروژه برای زنان جویای کار به ویژه زنان نورآباد این مسئله را حل کنیم و نگذاریم بیشتر از این اذیت شوند.

به گزارش نمایندگان ما، فاطمه مقصودی رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زنان در جامعه ما خیلی زحمت می‌کشند، این زحمت زمانی ظلم می‌شود که بیرون از خانه کار کنند و زمانی فاجعه است که کار سخت و طاقت‌فرسا و به اصطلاح مردانه انجام دهند.

وی ادامه داد: جسم و ساختار بدنی زن برای این مدل کارها ساخته نشده، زنان زود پیر، افسرده و شکسته می‌شوند و بعد از آن زود نااُمید می‌شوند.

مقصودی عنوان کرد: زن مسطوره خدا و معشوقه عالم هستی و عزیزترین، ظریف‌ترین و حلقه آخر آفرینش خداست که خیلی باید به آن توجه شود.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان ادامه داد: زن موجودی است که خداوند به نام او یک سوره در قرآن کریم دارد و دارای جایگاه عظیمی بوده که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در شهرستان نورآباد در رابطه با زنان کار داشتیم، با همراهی رئیس مجلس شورای اسلامی بازدیدی از این شهرستان داشته و شرایط را بررسی کردیم.

مقصودی بیان کرد: بناست با تعریف یک پروژه برای زنان جویای کار به ویژه زنان نورآباد این مسئله را حل کنیم و نگذاریم بیشتر از این اذیت شوند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان افزود: مسئله زنان نورآباد را در تریبون‌ها و جلسات مختلف بیان می‌کنم چراکه خود را در قبال آن‌ها مسئول می‌دانم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =